Subject: Taotlus - K.G. Knutsson AS liiklusregistri andmetele juurdepääsu lepingu muutmine
From: Rein Lindmäe <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Nora Bergmann" <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Oct 2024 16:27:22 +0300

Tere

Edastan taotluse K.G. Knutsson ja Maanteeameti vahel sõlmitud 
liiklusregistri andmetele juurdepääsu lepingu nr. 16-00159/034 muutmiseks.

Lugupidamisega / Best Regards,

Rein Lindmäe

IT juht / CIO

Mob +372 516 3411

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

--------------------------------------------

K.G. Knutsson AS

Saeveski 12, EE-11214 Tallinn, Estonia

 <http://www.autokataloog.ee/> www.autokataloog.ee/

 <http://www.kgk.ee/> www.kgk.ee/

  <http://www.autokataloog.ee/files/images/MS_Ukraina_vs2.jpg>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.